Arama

Custom Search

26 Aralık 2010 Pazar

Panorama 1453 Tarih Müzesi

Panorama 1453 Tarih Müzesi olarak bilinen İstanbul-Topkapı'da bulunan bu müze, Fatih Sultan Mehmet'in İstanbulu fethedişinin, bir odada top sesleri, Mehter Takımının ve Osmanlı atlarının kişnemesinin efekt olarak verildiği ponaramik bir müzedir.

Panorama 1453 içerisinden bir kesit.

31 Ocak 2009 tarihinde açılan müzenin tasarımı ve projelendirmesi 2003'te, uygulama çalışmaları ise 2005 yılında başlamıştır. Müzenin panoramik resim çalışmalarına 8 sanatçı tarafından 2005 yılında başlanmış 2008 yılında bitirilmiştir. Panoramik olan bu resimde 10.000 figür çizimi yer almaktadır. Resimin surlarındaki yıkılmış kısımlar ve bu bölgelerin büyüklükleri, İstanbul'un ilk belediye başkanı Hızır Bey'e, surların tamiri ile ilgili sunulan rapora göre çizilmiştir.

Teknik Özellikleri:

Yarım kürenin iç yüzeyini kaplayan resim 2350 m2, resim ile ziyaretçi platformu arasındaki 3 boyutlu objelerin bulunduğu platform 650 m2dir ve ziyaretçiyi her yönden II. Mehmed'in binlerce askerinin tekbir sesleri ve Mehter Marşı kuşatmaktadır. Ayrıca resimde 100 yılı aşkın süre hiç eskimeden kalabilen pigment mürekkep kullanılmıştır.

Teknik Ekip

*Haşim Vatandaş : Fikrin sahibi ressam ve çizgi film yönetmeni  
* Ramazan Erkut : Background   
* Yaşar Zeynalov : Figürlerden sorumlu ressam   
* Oksana Legka : Ressam   
* Ahmet Kaya : Storyboard   
* Hasan H. Dinçer : Bilgisayar uygulama   
* Atilla Tunca : Maket   
* Murat Efe : Bilgisayar uygulama
 ·  · Paylaş
  • 952 kişi bunu beğendi.
    • Betul Elbir kesinlikle çok güzel görülmesi gereken bi yer..
      09 Aralık, 22:38 ·  ·  5 kişi · 
    • Şuu Le harika bir yer, kesinlikle herkesin görmesi gerek
      09 Aralık, 22:39 ·  ·  4 kişi · 
    • Vesile Aydın Süper bir yer gittim ben atmosfer bir harika
      09 Aralık, 22:39 ·  ·  1 kişi · 
    • Aykut Gürses Süper bir yer mutlaka gidilmeli:))
      09 Aralık, 22:39 ·  · 
    • Meryem Nur Kayabaşı Bu müzeyi çok övüyorlardı,sanki tarihi birebir yaşıyorsun diye anlatmışlardı arkadaşlarım daha nasip olmadı gitmek :(
      09 Aralık, 22:39Facebook Mobil ile ·  · 
    • Zeynep Şengül İstanbul da olanların gidip gezmelerini tavsiye ederim.Süper ötesi.
      09 Aralık, 22:40 ·  · 
    • Raziye Doğan evet kesinlikle harika!
      09 Aralık, 22:40 ·  · 
    • Zafer Özgünay gittim. gordum. geldim.. emegi gecenlerden Allah razi olsun...
      09 Aralık, 22:40 ·  ·  1 kişi · 
    • Murat Ürel mükemmel bir yer herkes vakit kaybetmeden görmeli
      09 Aralık, 22:40 ·  · 
    • Merve Yıldız güzel bi eser..
      09 Aralık, 22:40 ·  ·  1 kişi · 
    • Inaccessible Gril Ilgi çekici yerlere gidip bilgi almak yani sıra orada vakit geçirerek eğlenmek'te gerekir :)
      09 Aralık, 22:40Facebook Mobil ile ·  · 
    • Emir Çelik orda duran yeniçeri kostümlü göbekli dayıya fotoğraf çektirmeden önce benm bildiğim yeniçerilerd böyle göbek olmuyodu be dayı dediğimde ''önceden bi öğünde bi kuzu deviriyoduk bırakınca böyle oldu işte'' diyerek yıkmıştı bizi. müze güzeldi ama kesinlikle
      09 Aralık, 22:41 ·  · 
    • Ulas Mus gidemedim şuraya arkadaşlar ..nasıl adamım ben ya
      09 Aralık, 22:41 ·  · 
    • Nail Sina Ocak MUHTEŞEM HERKESE TAVSİYE EDERİM .RESMEN CANLI YAŞIYORSUN ÖZELLİKLE TOP SESLERİ ÇOK ETKİLEYİCİ.
      09 Aralık, 22:41 ·  · 
    • Yasin Kör gerçekten harika biyer,o atmosferi size fazLasıyLa yaşatıyo
      09 Aralık, 22:41Facebook Mobil ile ·  · 
    • Inci Tanem bnde gittim ve hayran kaldim ...cok güzel yapmislar...gercekten görülmeye deger...
      09 Aralık, 22:41 ·  · 
    • Dilek Gündüzalp ben gördüm bu panaromayı harikaydı ya...
      09 Aralık, 22:42 ·  ·  1 kişi · 
    • Selim Reis Aynen gorulmesi gereken bir yer ecdad neler yapmis. daha dogrusu tarihimizi bilmemiz lazim...
      09 Aralık, 22:42Facebook Mobil ile ·  · 
    • Emel Gencay-tank COK GÜZEL BIR YER GÖRMENIZI TAVSIYE EDERIM
      09 Aralık, 22:42 ·  · 
    • Bilge Demirbaş dün gittim.. gerçekten harika.. resmen savaşın içindesiniz ve savaştaymış gibi aynı duyguyu yaşıyorsunuz. yapanların eline sağlık:))
      09 Aralık, 22:42 ·  · 
    • Aydan Sirkeci Gercekten cok guzel bir muze...
      09 Aralık, 22:42Facebook Mobil ile ·  ·  1 kişi · 
    • Ayça Ural ben ilk gördüğümde burayı korkmştm gerçek sanmıştım hahahaha
      09 Aralık, 22:42 ·  ·  1 kişi · 
    • Cansu Acar bende gördüm çocuklarla gittik harikaydı :)
      09 Aralık, 22:43 ·  · 
    • Emine Uzeken hayran kaldım muhteşem bir yer..
      09 Aralık, 22:43 ·  ·  1 kişi · 
    • Leyla Yilmaz harıka bır yer herkesın görmesi gereken bır yer sakın zaman kaybetmeyın lütfen
      09 Aralık, 22:44 ·  · 
    • Elif Kocabaş gitmeyenlere tavsiye ederim olağanüstü bir yer.
      09 Aralık, 22:44 ·  · 
    • Sümeyye Soylu Yıldız KESİNLİKLE SÜPER
      09 Aralık, 22:44 ·  · 
    • Rukiye Narin Cok güzel bir müze herkesin görmesi gereken bi müze tavsiye ederm
      09 Aralık, 22:44Facebook Mobil ile ·  · 
    • Oruç Kahya harika...
      09 Aralık, 22:44 ·  · 
    • Serpil Çelik Öngün gerçektende çok etkileyici bir müze..herkesin görmesi gerekli..hele ki o gökyüzü muhteşemm..
      09 Aralık, 22:45 ·  · 
    • Şükran Bodur paramız olsun gideriz görmeye artık:)
      09 Aralık, 22:45Facebook Mobil ile ·  ·  2 kişi · 
    • Fatma Neslihan Doğruyol Arkadaşlar müze gerçekten harika gitmenizi tavsiye ederim. Yarım saatinizi ayırın zamanda yolculuk yapmış gibi oluyorsunuz. Alışılmış Türk müzeciliğinden çok farklı. Olayın bir parçası canlı tanığı oluyorsunuz.
      09 Aralık, 22:46 ·  · 
    • Emre Öztürk ben neden gormedim nerde burası dilek
      09 Aralık, 22:46 ·  · 
    • Zeynep Aktaş evet çok güzel ve tarih kokan bir yer. . .ben çok etkilenmiştim, tüm istanbullular gidin ,pişman olmazsınız. . .
      09 Aralık, 22:46Facebook Mobil ile ·  ·  1 kişi · 
    • Ayşegül Bekdemir her türkün görmesi gereken gercek bir tarih duygusu...
      09 Aralık, 22:46 ·  · 
    • Gülsüm Armutcu bncede ck guzel
      09 Aralık, 22:47Facebook Mobil ile ·  · 
    • Şenol Can para toplayip seni yolluycaz sükran:))))
      09 Aralık, 22:47 ·  · 
    • Semin Güney Yılmaz müthiş bir müze.emeği geçenlerin eline sağlık...
      09 Aralık, 22:48Facebook Mobil ile ·  · 
    • Cesur Bilen bn gittim gercekle hıc farkı yok
      09 Aralık, 22:48 ·  · 
    • İrfan Aktar BÎZ GEZÌ GRUBU OLARAK GÍTTÌK, MERDÌVENLERÌ ÇÌKTÌGÍMÌZDA TERAS KATA ÇÌKÌYORUZ SANDÍM , GERÇEKTEN ORJÍNAL BÎSÍ..
      09 Aralık, 22:48Facebook Mobil ile ·  · 
    • Ali Akbaş teşekkürler admin ÜLKEMİZDEN bir birgi :D Bizim torpaklarda xD
      09 Aralık, 22:50 ·  · 
    • Seyyal Hacıbekiroğlu ‎3 boyutlu çizimlerle karşılaştığım an bir kaç saniye nefesim kesildi. Çok başarılı bir sanat, emeği geçen yüzlerce sanatçının ellerine sağlık. Tanıtım eksikliği ya da benim araştırma yeteneksizliğim yüzünden ancak, yıllar sonra keşfettim. Lütfen siz geç kalmayın.
      09 Aralık, 22:50 ·  ·  1 kişi · 
    • Süheyla Yilmaz Panorama müze harika, mutlaka görmeyenler görsün .....
      09 Aralık, 22:50 ·  ·  1 kişi · 
    • Sultan Zorlu kesinlikle görülmesi gereken bir yer mutlaka gidilmeli hala etkisindeyim...
      09 Aralık, 22:50 ·  · 
    • Ersin Bilmic harika bir onarım.halkikulade bir canlandırma mizahı ile inşa edilmiş bir müze.kesinlikle herkese gezip görmesi için tercih ederim.
      09 Aralık, 22:50 ·  · 
    • Arf Yldrım bu saattemi verilir bilgi :))
      09 Aralık, 22:51 ·  · 
    • Şükran Bodur şenol süper olur bak yarın da cuma:)
      09 Aralık, 22:51Facebook Mobil ile ·  · 
    • Neslihan Yuksel haftaya perşembe öğrencilerimizle ordayım gitmeyenleri de beklerizz
      09 Aralık, 22:51 ·  · 
    • Demet Sinem Demircan yha kardeşim gitti çok güzelmiş bana bi türlü nasip olmadı ya:((
      09 Aralık, 22:53 ·  · 
    • Hasan Karaman arkadaşlar bende gittim gördüm çok güzel ve kesinlikle görülmesi gereken bir yer. ayrıca bir bilgi de ben vereyim; müzenin tavan kısmında ki kubbede yer alan bulutların arasında fatih sultan mehmet'in silueti yer alıyor. genelde bilinmiyor eğer gidecek olan arkadaşlar varsa dikkatli baksınlar...
      09 Aralık, 22:53 ·  · 
    • Şeyda Esengün çok değişik ve de güzel biyer cidden kesinlikle görülmeli....
      09 Aralık, 22:54 ·  ·  1 kişi · 
    • Gizem Şahin Harika tarihn gizemi:)ilgi cekici olmalı bayılıyorm tarihe*
      09 Aralık, 22:55Facebook Mobil ile ·  · 
    • Sevim Demir harıka herkese tafsıye ederım...
      09 Aralık, 22:56 ·  · 
    • Neslihan Yuksel hıımm bunu söylediğiniz iyi oldu hasan bey dikkat edicem.
      09 Aralık, 22:57 ·  · 
    • Nuray Gürel-polat Harika bir müze ben bu kadarını beklemiyordum İstanbulda herkesin görmesi gerekir bir kez daha eşim ve oğlumla gidicez.
      09 Aralık, 23:00 ·  · 
    • Ufuk Gürtekin müthiş...
      09 Aralık, 23:01 ·  · 
    • Serap Şntrk Bencede harika bir yer mutlaka gidilmeli.
      09 Aralık, 23:03Facebook Mobil ile ·  · 
    • Sadet M Klumpp cok güzel görmeye deger, harika yapmislar herkesin görmesini tavsiye ederim
      09 Aralık, 23:04 ·  · 
    • Süm Sümm gercekten imkani olan gitsin.. Müthis bi yer.. Cok güzel canlandirilmis..
      09 Aralık, 23:05Facebook Mobil ile ·  · 
    • Alperen Nayir ben de gittim 1,5 sene once.guzel bi calisma olmus gercekten. fotograflari albumumde var ama yeni facebook sadece bir albumun herkesle paylasimini mumkun kilmadigindan paylasamiyorum. uzgunum. :(
      09 Aralık, 23:09 ·  · 
    • Murat Bolu Biz de tam okul gezisine gideceğiz buraya, tam zamanında bilgi verdiniz :D
      09 Aralık, 23:12 ·  · 
    • Hatice Tuzel ist la gelen herkesin görmesi gereken müze
      09 Aralık, 23:13 ·  · 
    • Ahmet Yağan daha bugün ordaydım gerçekten müthiş bi yer...
      09 Aralık, 23:14 ·  · 
    • Feyza Akkoyun kesinlikle tavsiye çok mükemmel bir atmosfer..
      09 Aralık, 23:19Facebook Mobil ile ·  · 
    • Şeyda Yanik gerçekten şahane bi yer, insan içindeyken öyle gurur duyuyor ki...
      09 Aralık, 23:21 ·  · 
    • Emine Altun Etkileyici bir müze olduğu kesin.Böyle müzeler olduğu sürece tarihimiz nesildn nesile devam edecek!
      09 Aralık, 23:23Facebook Mobil ile ·  · 
    • Leyla Yılmaz olağanüstü güzel olmuş mutlaka görülmeli :)
      09 Aralık, 23:28 ·  · 
    • Adil Kader görmeden ölürsem beni gömmeyin atın bir çöplüğe gitsin
      09 Aralık, 23:29 ·  · 
    • Ebru Tuna kesinlikle tarihi yaşatann muhteşemm bi atmosfer..herkese tawsie ederimm:)
      09 Aralık, 23:36 ·  · 
    • Ahmet Kaya 
      biz nasıl milletiz yahu ?

      bir yandan gurur duyarız osmanlıyla , övünür dururuz yıllarca.
      öte yandan osmanlıcılığı savunana gerici etiketini yapıştırız ! ..

      ...Devamını Gör
      09 Aralık, 23:37 ·  ·  3 kişi · 
    • Havva Akpınar Kaynar mükemmel ötesi bir müze tarihi geri almayıp bugüne taşımışlar herkesin görmesi gerek inanın tarihin içine dalıyor insan.bence müze değil başka birşey çünki herşey canlı nerdeyse
      09 Aralık, 23:40 ·  · 
    • Nurşen Kahveci Çetin gerçekten her Türk insanının görmesi gereken bir müze.
      09 Aralık, 23:40 ·  ·  1 kişi · 
    • Yüksel Önal Göçaydın ben gittim gördüm harika demekbile yetmez. gidip görmenizi tavsiyeederim.
      09 Aralık, 23:44 ·  ·  1 kişi · 
    • Leyla Oran mütüş bi yer gercegi yaşiyo gibi hisetın bence görmeyenler cok sey kaybetmış o tarihi insan canlı yasıyo gibi ist yaşanlarr gidin
      09 Aralık, 23:46 ·  · 
    • Şeyda Aydın Görmekte geciktiğim için çok hayıflanıyorum
      09 Aralık, 23:48 ·  · 
    • Gll Kşkcı kesinlikle gidilmesi, görülmesi gereken çok güzel bir sanat eseri..
      09 Aralık, 23:51 ·  · 
    • Emre Erdem Nerede bizim sinema yapimcilarimiz!!!zamani gelmedi mi su sanli ve kahramanliklarla dolu tarihimizi beyaz perdeye aktarmaya...sadece osmanli'nin tek tarafli olarak anlasma imzalarken bile adil oldugu zamanlar...baska ulkelere elcilik acmaya bile luzum gormedigi yillar..kendi ulkesine elcilik acildigi zaman kendine diger ulke padisahlarina gore kiymetli goren yabanci ulke padisahlari..bunlari barindiran bir tarihi tum dunya gormeli!!!!
      09 Aralık, 23:54Facebook Mobil ile ·  ·  2 kişi · 
    • Ihsan Hanson BU PROJE RAHMETLİ ALP ŞÜKRÜ SAVAŞAN'A AİTTİR. İLK DÜŞÜNCE ONUNDUR. AMA NE HİKMETSE GENEL ANLAMDA MALESEF GEÇMİŞE SAYGI BEKLEYENLER EMEĞE SAYGI GÖSTERMEZ. İYİ HAYIRLI OLSUN ZEKİ İNSANLAR YAPMIŞLAR.FİKİR SAHİBİ İMİŞLER. RAHMETLİ ALP KEMİKLERİN SIZLIYORDUR HERHALDE ZİNCİRLİKUYUDA...
      09 Aralık, 23:58 ·  · 
    • Süleyman Kurbi ben gittim abarttığınız kadar güzel bi müze değil
      09 Aralık, 23:59 ·  · 
    • Murat Erdal günaydın biraz geriden geliyosun...
      09 Aralık, 23:59 ·  · 
    • Nezihe Aytaç Dört yaşındaki yeğenimin bile tekrar görmek istediği ve herkese tavsiye ettği görülmesi gereken bir müze.
      10 Aralık, 00:00 ·  · 
    • Kemal Öz Dışarda yani hava nasıl olursa olsun yağmur yağsın kar yağsın tipi olsun içi bambaşka sizi alıp taa 1453'e götürüyor tavsiye ederim gidip görmenizi
      10 Aralık, 00:01Facebook Mobil ile ·  ·  1 kişi · 
    • Adem Kaluç çok güzel bir eser allahu teala emegi geçen herkesten razıolsun
      10 Aralık, 00:02 ·  ·  1 kişi · 
    • Okan Bedir hüzün werici
      10 Aralık, 00:21 ·  ·  1 kişi · 
    • Berna Güngörmez İstanbul'da yaşamıyorum ve çok merak ettim. Görmeyi çok isterim. Bursa'ya da yolunuz düşerse ''Kent müzesi" ni gezmenizi tavsiye ederim..
      10 Aralık, 00:53Facebook Mobil ile ·  ·  1 kişi · 
    • Zafer Hakvar Arkadaşlar ben hakkaride yaşıyorum gelmeye değermi(değecek gibi gözüküyo) sizce düşünceniz nedir ???
      10 Aralık, 01:12 ·  ·  1 kişi · 
    • Enes Işıkgöz ‎5D dedikleri bu olsa gerek
      10 Aralık, 01:20Facebook Mobil ile ·  · 
    • Islam Ay ben geçen sene gittim broşürde ilk 10 saniye kendinizi savaşta imis gibi hissedeceksiniz diye.ilk gittiğimde ilk 10 saniye kendimi savaşta hissettim gerçekten çok güzel yapmışlar.kesinlikle gidip görülmesi gereken bir yer....
      10 Aralık, 01:59Facebook Mobil ile ·  ·  1 kişi · 
    • Elvan Özarslan darısı kurtuluş savaşımıza...
      10 Aralık, 02:01 ·  ·  1 kişi · 
    • Elvan Özarslan gidip görmedim. istabul'unthini anlatmak için bunca çaba sarf edenlerin emeklerine sağlık. benzerini de kurtuluş savaşımız için gerçleştirirler umarım...
      10 Aralık, 02:04 ·  · 
    • Gamze Taşdelen ÇOK GÜZEL.
      10 Aralık, 03:16 ·  · 
    • Sevda Gök Daha bir türlü gitmek nasip olmadı. Özellikle çoçuklar için çok istiyorum...
      10 Aralık, 06:26 ·  · 
    • Neslihan Acar Akay muhakkak görülmeli.
      10 Aralık, 07:44 ·  · 
    • Mehmet Deler yakında filmide geliyor
      10 Aralık, 08:20 ·  · 
    • Süheyla Yilmaz BUKADAR EMEK VERİLMİŞ GERÇEĞİ, YAŞANANLARI,ŞEHİTLERİMİZİN ANISINA,HAYDİ ÖGRETMENLERİM GÖRMEYEN ÖĞRENCİ KALMASIN.RUHLARI ŞADOLSUN TÜM ŞEHİTLERİNN...
      10 Aralık, 08:33 ·  ·  1 kişi · 
    • Cem Tuerk Avusturya Viyana da (benim yegenimin gittigi) bir Anaokulu nun Panosunda Bizim yasadigimiz topraklardan (Anadolu dan) söyle bahsediliyor:" Kaybettigimiz Kutsal Hiristiyan Topraklari" Bende acizane diyorumki: Ecdadimzla övünmekten daha cok gelin hepimiz birer Fatih olalim. Kefereler bin yildir Bizansin yasini tutuyor, cocuklarina ögretiyorlar. Arkadaslar tehlike cok büyük, biz farkinda degiliz. Adamlar sinsi sinsi geliyor. Herkese Saygilar
      10 Aralık, 09:07 ·  ·  2 kişi · 
    • Emre Üren burası harika sınıfça gittik
      10 Aralık, 09:11 ·  ·  1 kişi · 
    • Süheyla Yilmaz Ejdadımızla övünmek bizim aslımızı yani birer FATİH oldugumuzun ıspatı değilmi...
      10 Aralık, 09:45 ·  ·  1 kişi · 
    • Hacer Şahan Memis 
      Admin biraz az bilgi vermişsiniz böyle güzel biryer anlatmakla bitmeyecek bir yer Neslihan hanım ben baktım o bulutlara hiç suret falan yok o herkesin hayal gücü ama gerçekten çok güzel bir yer göz yaşlarıyla seyrettim. Irfan bey merdivenle...Devamını Gör
      10 Aralık, 10:42Facebook Mobil ile ·  · 
    • Burcu Sevim way muhteşem
      10 Aralık, 11:18 ·  · 
    • Tuba Çelik Şen Kesinlikle ziyaret edilmeli
      10 Aralık, 11:32 ·  · 
    • Hilal Örer Çuhacı duygusal arkadaşım benimmmm
      10 Aralık, 12:14 ·  · 
    • Selma Karafak KÜLTÜRÜMÜZE SAHİP ÇIKMAK...ECDADI ANLAMAK VE ANLATABİLMEK GENÇLİĞİN SORUMLULUKLARI ARASINDA.............
      10 Aralık, 12:26 ·  · 
    • Elif Akçalan kesinlikle gidilip görülmesi gereken bir müzee
      10 Aralık, 12:44 ·  · 
    • Kübra Kırca süper bir müze... kesinlikle herkesin görmesi gereken bir yer...
      10 Aralık, 12:54 ·  · 
    • Muesser Akyildiz emeği geçenlerın ,ellerı kolları dert görmesın
      10 Aralık, 13:28 ·  · 
    • Cem Tuerk 
      Sevgili Süheyla Yilmaz! Ejdadimizla Övünmek bizim birer Fatih oldugumuzu göstermez diyorum ben. Nedenmi? Diyelimki Fatih üc günlügüne mezarindan cikip Istanbulu gezmek istese..... Öncelikle su Ayasofya !!!!Cami!!!! inde bi Cuma namazi kilma...Devamını Gör
      10 Aralık, 13:42 ·  ·  2 kişi · 
    • Hizir Gözleme Mantı Evi vallahi on numara yapmışlar.gerçeğinden farkı yokk
      10 Aralık, 13:51 ·  · 
    • özden Yıldız çok ii düşünülüp tasarlanmış bir proje emeği geçenlere teşekkrler...
      10 Aralık, 13:58 ·  · 
    • Nazif Göre hepimiz profilimize halk kahramanı yumurta resmi koyuyoruz şimdi sıra sen ve arkadaşlarında hadiiii
      10 Aralık, 14:00 ·  · 
    • Zekeriya Urfan valla gıtmeyen kalmasın derim. muazzam. tarıhe tanıklık edmiş hissine kapılıyorsun. hoş
      10 Aralık, 14:21 ·  · 
    • Taner Günver ulaşım nasıl, İstanbul'da misafirm, Avcılar'dan nasıl gidiliyor? ? ?
      10 Aralık, 15:19 ·  · 
    • Hatice Yalçınkaya gerçekten çokkkk güzel harika bi yer,gidip görülmemesi çok büyük bi eksiklik . . .
      10 Aralık, 15:48 ·  · 
    • Abdulhadi Çeviren ben gittim çok süper bir yer
      10 Aralık, 16:37 ·  · 
    • Vedat Tıroğ Onur duydum Allah bizleride onlara layık evlat olmayı nasip etsin.
      10 Aralık, 16:40 ·  · 
    • Perk Prezentabl Bir hafta orada yaşamak lazım..Yada her gün Müzeyi gezmek lazım..
      Bir gün YETMEZ... MUHTEŞEM....
      10 Aralık, 17:13 ·  ·  1 kişi · 
    • Zafer Hakvar Ahmet Kaya arkadaş çok doğru söylemiş birde ekleme yapacağım:Tarih ezenle ezilen sömürenle sömürülenin savaşımından ibarettir(ilkel kominal toplum ve sosyalist,kominist toplum hariç)bir avuç sömürücü egemen devlet adı altında diğer çoğunluk olan halkı sömürür,ezer yönetirdi ve günümüze kadar böyle olmuştur ve devam etmektedir.Yani biz şu devletin yok şu üstün ırktanız demek aslında kendisininde bir nevi gerçekleri görmediğini ve uyutulduğunu veya çıkarına böyle uygun düştüğünü görmek lazımdır.
      10 Aralık, 17:56 ·  · 
    • Evciment Kntas istanbulda en çok gitmek istediğim müzelerden biri
      10 Aralık, 18:10 ·  · 
    • Gülseren Altunoğlu en kısa zaman da gidip görmeklazım.
      10 Aralık, 18:20 ·  · 
    • Ismail Hakkı Eroğlu mükemmel bir yer. ayrıca taanda bulunan bulutlar içinde gizli olarak FATİH SULTAN MEHMET HAN ın silüeti var. görülesi bir yer
      10 Aralık, 18:34 ·  · 
    • Suna Özdemir gerçekten harika bir yer görülmeye değer......
      10 Aralık, 20:16 ·  · 
    • Eda Gezen ‎2 gün önce gezme fırsatı buldum.. çok güzeldiiii...
      10 Aralık, 20:55 ·  · 
    • Şevket Şahin aynen katılıyorum . bu turlu projeler geç yapılmaya baslanıyor ama yapıldıktan sonra bızı mutlu ediyor
      10 Aralık, 21:17 ·  ·  1 kişi · 
    • Fatma Turan bu resme hastayım...keşke çizerler arasında bende olsam...:(
      10 Aralık, 22:40 ·  · 
    • Fatma Seyda cok güzewl bi yer ...herkesin ziyaret etmesini öneririm...=)
      11 Aralık, 08:27 ·  · 
    • Feyzanur Meryem Tokgöz çk süpr bi yr. hrkesn gitmsi lzm. zatn dünyada tam panoramik çka z
      11 Aralık, 08:46 ·  · 
    • Feyzanur Meryem Tokgöz müze var
      11 Aralık, 08:46 ·  · 
    • Gülcan Ay çok güzel görülmeye değerrr
      11 Aralık, 12:32 ·  · 
    • Gülen Çelikkaya bu yorumu 16 yerin altına yaz gözlerini 4 kere kapa aç facebook un arka planında senin resmin çıkçak (facebook onaylı %100 çalışıyor kesin
      12 Aralık, 00:05 ·  · 
    • Erdal Bayram çok güzel mutlaka görülmesi gereken bi yer
      12 Aralık, 00:11 ·  · 
    • Şerife Temur Gttim ve harikaydı ya,resmen agzım açık kaldı mükemmeldi
      12 Aralık, 01:28Facebook Mobil ile ·  · 
    • Muhammed Ali Kablan ‎2 adım ötemizde ama biz gidip gezemiyoruz ... bu nasıl bi gaflet ...
      12 Aralık, 07:15 ·  · 
    • Tasci Ömer Şuraya gidebilmek nasip olmadı ama Yeni nesillere korunup aktarılması gereken bir yapıt....
      12 Aralık, 23:37 ·  · 
    • Resit Kolay mükemmel bi yer gitmenizi tavsiye edrim
      13 Aralık, 15:45 ·  · 
    • Levent Emre Sudagezen Ben Gittim Ama Sıra 40-50 Dk Bekliorsunuz İçeride 30 Dk Bekliyorsun
      14 Aralık, 20:29 ·  · 
    • Ali Gören Harika bi yer insan kendini 0 qercekten sawasn içınde hissediyo.
      14 Aralık, 21:21Facebook Mobil ile ·  · 
    • Yaren Türkmen ben bu müzeye okulla beraber gittim .O kadar güzeldi ki anlatılmaz şekilde gerçekçi ;)
      14 Aralık, 23:03 ·  · 
    • Murat Genç çok güzel bir yer daha büün gittim her tarah 3D süper mutlaka gidin....!!!!!!
      15 Aralık, 22:27 ·  · 
    • Gamze Öz 
      Arkadaslar Soğukların ßasladiği
      Dönemde Hep Evde Gecirmekteyiz Eğer Sizde Benim Gibi Sıkılıyorsanız Simdi Güzel VideoLar Resimler vb Olsada İzlesek Diyorsanız Sayfamıza Bekliyorum !

      http://www.facebook.com/pages/OkuLu-degilde-Ortami-Sevenle...Devamını Gör
      16 Aralık, 14:06 ·  · 
    • Çetin Deniz Demircan Ziyaret ettim çok mükemmel bir yer tavana bakınca yükseliğini anlayamıyorsunuz-
      16 Aralık, 19:28 ·  · 
    • BoRa Takan ARKADAŞLAR KÜÇÜKKEN GİTMİŞTİM 3D YERİ VAR
      17 Aralık, 21:56 ·  · 
    • Duhan Cem Karagöz oradaki bulutlardan birinden fatihin silüeti var gittim gördüm ve çok şaşırdım
      22 Aralık, 19:25 ·  · 
    • Duhan Cem Karagöz işte linki
      22 Aralık, 19:26 ·  · 
    • Aleyna Tomruk Ben gittim oraya .
      Cuma, 16:05 ·  · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder