Arama

Custom Search

22 Haziran 2011 Çarşamba

diyarDünyanın En Yaşlı İnsanı 114 Yaşında Öldü


www.haber365.com
Guinness Rekorlar Kitabı'na ''dünyanın en yaşlı insanı'' olarak giren 114 yaşındaki Brezilyalı kadın öldü.
5 saat önce ·  ·  · 
  • 6 kişi bunu beğendi.
    • Murat Emre Doğan E bir zahmet
      4 saat önce · 
    • Buse Demir allah rahmet eylesin
      4 saat önce · 
    • Sherry Seymert Way.. 114 yany kötü bişey birinin öLmüş oLması ama dha ne kdr yaşyacktı ki .d
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Mekani ne olur acaba ?
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Mustafa Çalışkan Bence bu yasa kadar yasamak marifet degil bu kadar hayati bosmu dolumu yasamis asil onemli olan o bence ..
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Dolu gecmistir bos olsaydi buzamana kadar 40 kere nallari dikmisti :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl ameline bağlı mekanının ne olacağı
      4 saat önce · 
    • Mustafa Çalışkan Nerden biliyosun onla berabrmi yasadin ki sen xD
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Simdi sorgudadir bence rahmetlinin teh teh iyi yere dússe briii :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Seda Cisem Kime dyon mistafa
      4 saat önce · 
    • Mustafa Çalışkan Tobe tobe nese waz gecin orasini biz bilemeyiz tek bilen wardir oda yüce ALLAH tir .
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Okan Çağlar marifet olsun diye yapamamıştır emin ol kimsenin hayatı boş geçmez
      4 saat önce · 
    • Mustafa Çalışkan Sana sedami sn nesn .d.d.d
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Ben benim sen kimsin mustafa hem benim yorumdan sane hih
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • DeLi MisaLi sakin oLun :)
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Sakiniz deli relaks :D
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Mustafa Çalışkan Tamam bse demedim sakin o sampiyn :D
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Mustiiiiiiiiiiii sustun nan konussana kele :DD
      4 saat önce ·  ·  3 kişi
    • Erdal Akıl elalem için kavga etmeyin kendinize bakın
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Eheh :)
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • DeLi MisaLi ainen reLax :)
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Hús erdal hús :D bizi kawga etmeyiz bebekmiyk kawga edek bea :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Mustafa Çalışkan Burda konusma link im bitti ksura bakmayn .d.d.d.d.d
      4 saat önce · 
    • Erdal Akıl bilmem orasını seda
      4 saat önce · 
    • Erdal Akıl hüs ne ki
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Leyn musti yeni link at hele iki atisalim nan olmammi rahmetlinin arkasndan i :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Seda Cisem hús de sus dmek erdal fazla túrkce bilminmi yada benmi bilmiyem biree :D
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Erdal Akıl türkçe değişikliğe mi uğradı seda hanım
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Ne bilem haci trkce yón dgsti galibe ben bu sekil bilyore nan sende ayak uydur bk neka gúzel olcek erdal beeeeey :D
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Hacı Zekeriya Önal gnydn seda nbr.
      4 saat önce · 
    • Erdal Akıl temem kiz
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Mistafaaaaaaaa nereyesun góremiyorum eywah gózlerim kórmú oldum ne :D eheh yogsam sen yokmu oldun pasa zadeee :D
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Seda Cisem Heh ahanda bile ol erdal abey.owww hakkatli haci eyyem sendn nbr ?
      4 saat önce ·  ·  3 kişi
    • Hacı Zekeriya Önal ıyı ym ya aynen trkçe dgstı benı ekle knsalm
      4 saat önce · 
    • Erdal Akıl sin nasilsin sida niler yapirsin
      4 saat önce · 
    • Erdal Akıl sida bini iklermisin
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Uy istek attinuzmi yogsam engelinizmi war usaklar piktm size tekerlekli sandalye almaktan daaa :D
      4 saat önce ·  ·  2 kişi
    • Hacı Zekeriya Önal ya ben ark ıstg gndremıyr bı zahmet sn gndr
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem oy hci oy ben bktm su istekten atayimda rahatla nan oys uf :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl cönderdum seda tamm
      4 saat önce · 
    • Mustafa Çalışkan Geldim de korsen blemem orasini bide sanalda zaten kimseyi qremezsin bacm xD xD
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Ula mistafa senmu geldun uyy gózúm yollarda calilara takildiydi bea.d.d
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl seda nereyesun da
      4 saat önce · 
    • Seda Cisem Ha burdayim msj kutma gttm 100 tene msj gelmis bkmadan geri geldim erdalim bas belam :D
      4 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl seda arkadaşlık isteği gönderdim canım sana yahu
      3 saat önce · 
    • Erdal Akıl nden baş belaşu diyeysunki
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Dur kabil edemde gelem 2 zahmet erdalim zumparam :DD
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl baa öle dime kız
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Hús erdal hús terlik geliyo hedefim sasmaz fazla soru yagmuruna tutma kutuma gdrim yogsam ha :D
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl ben kahvaltıya ineyrum
      3 saat önce · 
    • Erdal Akıl tamam hustum
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Heh akilli ol ula cok sanslisin zumpara erdo ben daha hc uyumadim kahwalti nasi yapcem kara kara dúsúneyrum ha.d.d
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Seda Cisem Karga bilem p*k*nu yidi ben way lamini kekko :DD
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Seda Cisem Haydin ben kacar bohcesiz gdiyorum úúúúú .d.d
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • Erdal Akıl kahvaltıni yap kız aç durulurmu
      3 saat önce · 
    • DeLi MisaLi sabah oldu be sonunda :)
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Bismillah deli sizin orda yenimi sabh oldu istanbulda 2 saat oldu sabh olali
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • DeLi MisaLi gece çalışıyorum ondan:)
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Delimisin nesin kafami buluyosun lan benle 1 milyon edemiycek kadar kótúmúyúm cins cins knusma ala ala ayar etme adami
      3 saat önce ·  ·  1 kişi
    • DeLi MisaLi off off SAKIN :)
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem Yúrú gt isine ben cktim byyyy.d
      3 saat önce · 
    • Seda Cisem hiiiii diyosun
      3 saat önce · 
    • DeLi MisaLi anladık senin de uykusuzluk kafana vurmuş :)
      3 saat önce · 
    • Hakkı Aslan yanlışsın 125 yaşında olen var burda
      yaklaşık bir saat önce · 
    • Filiz Elibol yokk cnm dha nelerr onlarin nufus kaydi yalniştir yaa
      yaklaşık bir saat önce · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder