Arama

Custom Search

23 Haziran 2011 Perşembe

İLGİNÇ ama GERÇEK


http://www.facebook.com/amed21amed paylaşımıdır DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR
Süre: ‎3:32
26 dakika önce ·  ·  · 
  • Ozan Yaşar ve 55 kişi daha bunu beğendi.
    • Resul Mergen Sewbas admin sen neden hatip dicleye destek cikmiyorsun
      24 dakika önce ·  ·  3 kişi
    • Türkan Özgezerzengin çok doğru allahım bizleri nefsimizle imtahan etmesin...
      22 dakika önce ·  ·  3 kişi
    • Yunus Tanriverdi Resul ismine sadık kal.herşey siyaset değil biraz imanınla yaşa
      21 dakika önce ·  ·  2 kişi
    • Amedli Heval Dilbirin Partizan değil dir belki?
      21 dakika önce ·  ·  3 kişi
    • Heval Evindar admin akp li galiba :))
      19 dakika önce · 
    • Sedat Güzelsoy hepside aynen doğrudur.alah bizleri doğru yoldan ayırmasın,inşlhh.
      19 dakika önce ·  ·  1 kişi
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR Yaw ALLAH VEKİL YAZIKLAR OLSUN SİZE YAW BEN DAHA BAŞKA SİZE NE DİYİM.........................
      18 dakika önce ·  ·  5 kişi
    • Resul Mergen Yunus ben ismimede dinimede sadikim ben sadece soyledim
      17 dakika önce · 
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR BAK ÇİLEDEN ÇIKARMAYIN ADAMI. ON BİN DEFA DEDİM BU SAYFA DİYARBAKIR SAYFASIDIR. SİYASET SAYFASI DEĞİLDİR. AKP NİN BDP NİN VESAYRENİN ŞUNUN BUNUN İYİ VEYA KÖTÜ NE ZAMAN PAYLAŞIMI OLDU BURDA ÖYLE YAZILARI YAZIP ADAM KATLEDİYORSUNUZ NE DERECE BEYİNLE YAZIYORSUNUZ ßUNU YAW :@
      16 dakika önce ·  ·  6 kişi
    • Heval Evindar burda milllet birbirinin irzina küfür etcegine , ...1 saat evvel biri acayip küfür etti bi kiza..nerdeydin admin niye atmadin onu?
      15 dakika önce · 
    • Nazmi Uçar Niye o kadar korktın.
      14 dakika önce · 
    • Mirza Gençoğlu her şeye siyaset katıyorsunuz ya yazıklar olsun size öbür dünyada akp,bdp mı kurtaracak sizi...herkes kendi iradesi sahip çıksın...
      14 dakika önce ·  ·  4 kişi
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR ‎108.000 KİŞİLİK SAYFADA TEK YÖNETİCİYİM. ROBOTMUYUM GÖRDÜĞÜM KESİNLİKLE ENGELLENMİŞTİR. BU DEMEK DEĞİLDİR. HESAP SORUYORSUN? SORAMAZSIN RAHATSIZ OLURSAN ÇIKAR GİDERSİN SANA HATA ARAMA CÜRRETİ VERMEZ BU..........
      14 dakika önce · 
    • Nazmi Uçar Niye o kadar korktın.
      14 dakika önce · 
    • Asmin Gül Vay burasi karişmiş ne oluyu
      14 dakika önce · 
    • Yunus Tanriverdi heval sana bu konuda hak veriom
      14 dakika önce · 
    • Esmerim Esmer He wele ne oli size
      13 dakika önce · 
    • Asmin Gül Aybe ayb
      11 dakika önce · 
    • Heval Evindar hesap sormam estagfurullah karde$, böyle aktif katilsan sohbete kimse hata yapamaz ,onu demek istiyorum...
      11 dakika önce · 
    • Ergün Çiçek Arkadaşlar slm bugun dicle gazi köşk fakülte kervansary doya doya gzm dars başınza
      10 dakika önce · 
    • Şıwan Baran admin Veysi hayırdır ya sakin ol keké :D :D
      8 dakika önce · 
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR 
      BEN SOHBET ETMEK İÇİN AÇMADIM BU SAYFAYI GÜZEL PAYLAŞIMLAR YAPMAK DİYARBAKIR İSMİNİ YÜCELTMEK VE FAYDA VEREBİLECEĞİM PAYLAŞIMLAR ARAŞTIRIP PAYLAŞIMLAR YAPMAK İÇİN AÇTIM BU SAYFAYI VE BUNUN DIŞINDA KESİNLİKLE SİYASETE GİRMEM... ÇÜNKÜ;;;;;;; BURDA FARKLI FİKİRLERDE OLAN İNSANLAR VAR HERKES FARKLI GÖRÜŞÜ DESTEKLİYOR İNSANOĞLU ÇOK BAŞKA TANIYAMAZSIN. VE BU SAYFAYA SİYASET GİRMİŞ OLSA BU KADAR BÜYÜMEZDİ. BUNU ASLA UNUTMA HERŞEY Bİ YANA MİLLET KİMLİĞİ İLE SİYASİ GÖRÜŞÜNÜ İNTERNET GİBİ BİR ORTAMDA NEDEN BU KADAR UCUZA SÖYLESİNKİ SORUYORUM. KALDI Kİ BEN SİYASİ İÇERİKLİ PAYLAŞIM VEYA O YÖNÜ VEREN PAYLAŞIM ASLA YAPMAM... VİCDANIM RAHAT ETMEZ...
      7 dakika önce ·  ·  7 kişi
    • Heval Evindar haklisin admin tebrikler... en büyük diyarbakir sayfasi burasi 108 bin kisiyle haksizmiyim???
      5 dakika önce ·  ·  1 kişi
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR BASİT Bİ FACE SAYFASI BİLE OLSA BEN ELİMDEN GELENİ YAPTIM NE KADAR BÜYÜMÜŞSE HEPİMİZİN ADINA BÜYÜMÜŞTÜR.. VE TEK ßAŞIMA YAPTIM TEŞEKÜRLER KARDEŞİM...
      4 dakika önce ·  ·  3 kişi
    • Siya Evine Arkadaşlar Admin Doğru Söylüyor. Herşey DİYARBAKIR Ve DEĞERLİ HALKI İçin!..
      4 dakika önce ·  ·  1 kişi
    • Heval Evindar büyük basari bence, her kesimden her düsünceden kisiler var...108 bin ufak bi sayi degil.
      3 dakika önce · 
    • Şıwan Baran veysi kardeş yani sen bu sayfa sohbet yeri değil mi diyosun? kime nie kızdın anlamadım?
      3 dakika önce · 
    • Asmin Gül Haklisiniz bzm bu milletimiz çok pis ve kötü düşünceli nereye gtseler siyaseti ortaya atiyorlar snra ortalik karişiyor kötünün yaninda iyide kötü duruma düşüyor
      3 dakika önce ·  ·  2 kişi
    • Esmerim Esmer Allah razi olsun admin kardeş sayfan için
      2 dakika önce ·  ·  1 kişi
    • Hüseyin Çelik allah sonumuzu hayr eylesin.
      yaklaşık bir dakika önce · 
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR YOK SOHBET DERKEN... KARDEŞİMİZ KATILSAN KİMİN NE YAPTIĞINI GÖRÜRSÜN DEDİ ONDAN DEDİM Kİ ßEN SÜREKLİ YORUMLARA BAKAMAM GÖRMÜYORUM ÇÜNKÜ SOHBET ETMEK İÇİN AÇMADIM BU SAYFAYI SADECE FAYDA VEREBİLECEK PAYLAŞIMLARI ARAŞTIRIP PAYLAŞIYORUM DEDİM...
      yaklaşık bir dakika önce ·  ·  1 kişi
    • DiyarBakıR²¹ Lı oLmakTan Gurur DuyanLaR AMİN CÜMLEMİZDEN ARKADAŞLAR...
      53 saniye önce ·  ·  1 kişi
    • Mahmut Genc slw hewalno çewanın başın banada müsde varmı aranızda suruçlu
      14 saniye önce · 
    • Ergün Çiçek Bşvernnnnn hayat akşnda gzel........
      10 saniye önce · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder