Arama

Custom Search

23 Haziran 2011 Perşembe

Jawfish yumurtalarını ağzında muhafaza eder.


Resimde görüldüğü gibi Jawfish yumurtalarını ağzında muhafaza eder. Büyüyen yavrular birkaç hafta içinde bu korunaklı yuvayı bırakarak terk eder.
Roger Steene, Coral Seas, s.23

23 saat önce ·  ·  · 

  • 738 kişi bunu beğendi.
  • 150 / 322

    • Kübra Öztürk söylediklerin sadece bana yapılmış değil bütün kadınlara yapılmış bi hakaret
      22 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk dedım ya kubra bunların kendı analarına saygısı yok...
      22 saat önce · 

    • Seda Yaşar Konuya ilginç bakış açıları gelmış :P
      22 saat önce · 

    • Adem Çağlı Bencede. :-) xd
      22 saat önce · 

    • Okan Cenik yalansa yalan de kübra
      22 saat önce · 

    • Okan Cenik çagatay haddini aşma kardeş anamıza saygımız sonsuz
      22 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk yaw seda herkes ayrı telden calıo :D
      22 saat önce · 

    • Serdar Sekmen ‎_ bu tatlı su balığı yumurtalarını önce kum yada taşların üzerine bırakır, sonra erkeği o yumurtaları döller. Anne de yavruları doğana kadar ağzında kuluçka da bekletir, bu sırada yemek filan yemez, anlamıcak ne var bunda-
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ali Şimşek Arkd$lr hicbir $ey bo$una degil we bo$una yaratilmami$tir...her $eyin bi i$lewi we hikmeti wardir buna $üpheniz olmasin.....bu yawru meselesi de Allahin ne kadar büyük olduguna apacik bi kanittir....
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Alpær Uyumàz Herkesin Zevki Kendine Arkadaş İster Ağızında Besler İster Burnunda :D
      22 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk okan benım sana lafım yok kards sen nıe hemen ustune alındkı ben su emrah densızı varya onun ıcın konusuorum senınde anana saygın varsa o zaman annelık hakkında bıraz daha saygılı olmayı dene bence ;)
      22 saat önce · 

    • Samet Özden bktm cgaty geln msaj yq .ne oldu ki
      22 saat önce · 

    • Seda Yaşar Aynen çağatay ya nerelere çekilmş bu kadar uzamasa
      22 saat önce · 

    • Emrah Genç Çağtay yeminle dyom tam dayaklıksn en gcık aldğm insan trüsn kzlara yaranmak için ağır konuşuyn sanal alem olmasaydı yedirirdim sana o lafları dışarda böyle yapma adamı sikerler oluuumm
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Nermin Soysal Balığın tipe bak iğrenç la:)
      22 saat önce · 

    • Okan Cenik ben saygısızlık yapmadım dogrusunu söyledim la haydar dümen canlı canlı yazıyo bişey yok biz deince saygısızlık oluyo
      22 saat önce · 

    • Emrah Genç Sen kimsin bna densiz dyon it ben sana brşey dmişmydm
      22 saat önce · 

    • Samet Özden cgty sn n anltmya clsn geln kutusu feln
      22 saat önce · 

    • Okan Cenik sizden bi yaram olmaz ben gidiyom mk
      22 saat önce · 

    • Emrah Genç Okan kardaşmsın bu ikiyüzlü çağtay varya senin tırnağn etmez la annemize saygmz yokmuş ite bak nerdn alyo bu hakkı yorum yapyo hakkmzda
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Seda Yaşar Bi blıktan nerelere geldnz ya
      22 saat önce · 

    • Emrah Genç Ya ne yapaym seda adam kaşnyo
      22 saat önce · 

    • Seda Boncuk Koz YUMURTALARI, KULUÇKA DÖNEMİ BOYUNCA, KORUMA AMAÇLI OLARAK ERKEK BALIK AĞZINDA TAŞIMAKTADIR. BU DÖNEMDE YAVRULARI UĞRUNA BESLENME OLAYINI ERTELEMEKTEDİR. FEDAKAR BABA!! EEEE HER ZAMAN ANNELER ÖZVERİLİ OLACAK DEĞİLYA!! bknz: http://www.fotokritik.com/779184 (Burda yavruları erkeğin ağzında taşıdığı yazmakta)
      22 saat önce · 

    • Ömer Hpkz bunun gibi bir çok balık ağzında büyütüor yavrsunu ben evde akvaryumdada bir çok kez şahit oldum yumurtaları dışarda döllenior sonra anne azna alıyor ve yavrları belli bir boya kadar büyütüyor . ortamın güvenli oldnu görünce yavruları akvaruma salıyo tehlikeyi gördüğünde tekrar ağzına alıyo. Sizin gibi geri zekalı insanlar abazalıktan başka şey düşünmezler...
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Okan Cenik lan bi yumurtadır gidiyonuz yumurtanın kolisi kaç para desem bilmezsiniz mk :))
      22 saat önce · 

    • Bkt Buket böğğğ
      22 saat önce · 

    • 'Yasin Aktaş Genelde cichlid türü balıklar yumurtalarını agizda tutar anne balık 60 gün gibi süre balık yumurtalarını agizda tuttuğu görülmüştür tabiki bu süre zarfinda birşey yiyemiyor. Örnek : malawi golünde yaşayan ahli,beyaz ve sari prensen, yaşayan kaya, yunus isimli baliklardir..
      22 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Emrah Genç Neyse çgtay hatasn anlad gtti heralde bende çkyom byy
      22 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk emrah sen ne dıon la ne ıkıyuzlulugumu gordun olum ne sacmalıon sen
      22 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk sız densızsınız olum ne konuscanızı bılmıonuz sızınle adam yerıne koyup konusulmazda zaten sızınle muhatap olanda kabahat
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Rabiş Kaya ilginç
      21 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Ömer Hpkz Yasin Aktaş açıklaman tam anlamıyla doru bende bu tür balıklar besliyorum ve gerçekten harika balıklar Yunus hariç hepsinden yavru aldım ...
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk ömer sende neler var kardes? asıl yunustan frontosada yavru alması harıka oluyo bendede bır bucuk metrelık mobılyalı akv var tropheus duboısı masva besledım bende 14 tane vardı damızlık altı 400e sattım hepsını akvaryumuda 650ye verdım ;)
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk arkadaslar bıraz destek verelım sayfamıza ltfn...
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz sen üretim yapıosun ben evimde zn zaman önce baktıydım yakaşık 100e yakın balık vardı ve hepsi birbirinden güzeldi ben cichlid türü balıklar besledim ama frotosa türüde baktım onların yavrsnu almak çok zor akvarumum kırılınca kaldırmak zornda kaldım ama yeniden akvarym kuracam :)
      21 saat önce · 

    • Dilara Demirtaş sayfamıza devetlisiniz Aşkın Bilimi mavi yazıyı tıkla
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Deniz Tuna Malawi cichlid balıklarıda böyle yapıyor. Mesela sarı prenses balığı. Yavruları ağzında kuluçka yapıyor. Akvarist arkadaşlar bilir.
      21 saat önce ·  ·  3 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk akvaryumculuk hastalık zaten yha ben sattım ama duramıorum kısa zamanda alcam ıns yıne ben 10 senedır falan bakıorum
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk bende malavı besledım ama bı sure sonra malavı tat vermıo tanganıkaya gecmeden edmıorus :D ben neler besledım ya :D
      21 saat önce · 

    • Islam Ekin ‎:)
      21 saat önce · 

    • Aygül Ay Nankör veletler. Nasıl analarını, atalarını, yuvalarını bırakıp yaban yerlere giderler:) çig süt emmiş bunlar:)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz aynen bende çok özlüyorum bende 6 7 sene baktım ve gerçekten harika bir şey eyer kendi evim olursa duvarı komple akvaryum yapacam :)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Kadir Çolak Busra dogru soluon sana katiliyorum
      21 saat önce · 

    • Deniz Tuna Ömer kardeşim bende bi deniycem onu :D
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz ya okadar balık besledim canlı doğuranlar kadar nankörünü görmedim yavrusunu doğurur doğurmaz yiyorlar ya :S
      21 saat önce · 

    • ђєгﻮüภ אєภเ ๒เг ๒เlﻮเ Arkadaşlar her gün yeni bir bilgi öğrenmek istiyorsanız sayfamıza buyurun.. =) <*
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk ohooo ömer :D:D:D sende aynı benım kafadansın kardes :D
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz eyer evin varsa hiç düşünme duvarı kompe kaplat :)
      21 saat önce · 

    • Deniz Tuna Yok hepsi yiyor :D Sadece zebra cichlid balıkları yemiyor yavrularını.
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz zebralarda zaten çok aksi hayvanlardır yavru döneminde çok agresif oluyolar :)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk zebra yemez calvus yemez dıscus yemez ama bı sure sonra onlarda yer :D
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk ev yokda aılemın yanındayım bekarım ama sorun deıl benım ıcın benım burom var buraya alcam 2 metrelık ıkı katlı yaptırcam kasakalawe ve ılangı yellow beslıcem ıns
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk yavru degıl her donemde aksıler zebra ve snow prenses o balıklara bulasılmaz yaf balık 5 cmken 15 cmlık balıgha kafa tutuo anasını satım :D:D sız bana sorun bunları :D
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Deniz Tuna Kadir kardeşim hanım derken :D
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz işte akvaryumcular belli benm bir çok balığımı öldürdüler ve zebraları çıkardıdım o dönemde :) valla her yere lazım ev ofis fark etmez ama ofisde bakımı zor olur ..
      21 saat önce · 

    • Kadir Çolak Ya kusura bakma yanloslok oldi
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz ‎:) Deniz hanım süper yha :) ismin bay ve bayan olarak kullanlması böle sonuçlar ortaya çıkarması :)
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk ‎:D:D denız sen erkekmıydın kardes bende bayan sanıodum senı :D
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk ömer gelen kutuna baktınmı kardes
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz baktım bişey yok :)
      21 saat önce · 

    • Deniz Tuna Evet Ömer :D Birde zebralar tek bakılmalıdır. Yoksa diğer balıklara zarar verir.
      21 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Özlem Süslüoğlu böğkkk!!!
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Kadir Çolak Yyaaa ne uzationuz yanlislik oldu ozur diledik
      21 saat önce · 

    • Kadir Çolak One ozlem
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz ya tek türde olmuo o yüzden hiç bakmamak en güzeli :D ben balıklar içinde en çok hoşuma giden kızıl imparator olduydu :)
      21 saat önce · 

    • Kadir Çolak Bencede deniz
      21 saat önce · 

    • Deniz Tuna Tamam Kadir hocam. Bişey yok :)
      21 saat önce · 

    • Kadir Çolak Okkkk:d
      21 saat önce · 

    • Neslihan Ince dünyanın kuralı bu zaten bir gün herkes birilerini terk ediyo mutlaka.:d
      21 saat önce ·  ·  3 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk ömer eger uretım amaclı bakıosan en guselı tek turdur cunku dıger turlu balıklar kırma oluo bırbırlerıne sulanıo bu hıyarlar xD
      21 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk eslıcım hayırdır senı kım terkettı :D
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz ewt mavi prenses le beyaz prenses :D ama ben beslemek amaçlı genelde para vermeyi seviyorum nedense para verince daha güzel oluyo :)
      21 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Kadir Çolak Hayrola neslihan hanim
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk eyvallah ömer saol kardes arkadaslarınada öner lutfen bıraz canlandıralım sayfayı sız ılk uyelersınız sızın sayfanız sayılır
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz muhabbet kaydı iice :)
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk ‎:D:D:D para harcayınca daha bı kıymetlı oluo demı ama ne garıptırkı ben hıc para vermedım hep takasla aldım balıkları ısı bılcen ıse gıtmıcen kardes ;)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz tmm çağatay bakarız kardeş öneriyorum hemen :) zaman geçirmeye yer arıyoruz zaten :)
      21 saat önce · 

    • Çaqatay KahramanTürk napak kardes annelıkten bahsettık bıkac densız cıktı ettı ıcıne muhabbetın barı bızde konuyu degıtrelım :D:D
      21 saat önce · 

    • Deniz Tuna Sahi Ömer ya. Akvaryuma para harcamak ne kadar eğlenceli değil mi? :D
      21 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk walla ömer eger ılgılenırım dıosan senı admınde yapabılırım kardes
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ömer Hpkz yok adminlikle uraşamam kardeş :) her şey öle değilmi Deniz para verince daha güzel daha kıymetli olyo senin için :)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk yok walla la para verınce daha kotu oluo balık olunce cok koyuyo :D
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk ee herkes nereye kayboldu
      21 saat önce · 

    • Ömer Hpkz Ben genelde yavru alırdım her cinsden 2şer çift onları büytrdüm zaten büyüyene kadar tek çifte düşüyodu ucuza geliyodu :) ama büyüdükten sonra ölmesi kadar kötü bişey yok :)
      21 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Zeynep Duran okadar biyoloji gördüm böyle bir bilgiyi ilk defa duyuyorum
      21 saat önce ·  ·  3 kişi

    • Hatice Baycan çok fena gözüküyo yaa ne biçim bişey :s
      20 saat önce ·  ·  3 kişi

    • Yusuf Özdemir sadece bu hayvan değil ülkemizde sarı yada beyaz prenses denilen balıkta yumurta ve yavrularını ağzında besler...
      20 saat önce · 

    • Smyye Cşkn Bööğk.
      20 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Çaqatay KahramanTürk selam mıllet
      19 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Fatih Özgilik Dünyanın en zeki insanı ve Türkiye hakkındaki yorumları için tıkla
      ==>Sayfa Canavarı
      Arama yerine gelip yazabilirsiniz

      19 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Yakup Taş slm
      19 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Rabia Nur Timsahlar da yavrularını kuma gömermiş büyüyünce yavru kendiliğinden çıkarmış ama timsah aç kalırsa yavrularından birini yermiş
      19 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Emine Ilkutlu Leylekler yurtlarının birini kurban ederler
      19 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Emre Dzqren Malavi göLündeki çoğu turde bu sekılde yumurtaları buyutmektedir ..
      19 saat önce · 

    • Songul Ak Dogrusu Çok ilginçmiş şaşirdim.
      19 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Gülşah Göl Deqisik bise
      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Burcu Işık aklıma takıldı.birkaç hafta bişey yemiyormu bu hayyvan?
      18 saat önce ·  ·  2 kişi

    • Rabia Nur Belki de yeterince proteini aldıktan sonra yavrusunu ağzında muhafaza ediyordur
      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ahmet Arıkan Allahın taktiri her canlının değişik doğurma ve üreme olayı var
      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Merve İlke Herkesi Bekleriz...e-Bilgi
      18 saat önce ·  ·  3 kişi

    • Harun Kaya ALLAH (C.C) HİKMETİNDEN SUAL OLUNMAZ...
      18 saat önce · 

    • Rabia Nur Tabi ki sadece görüş belirtmek bilgilerimiz varsa bilimsel açıdan konuşalım diye bilgi paylaşımı her zaman güzeldir boş konuşmak yerine
      18 saat önce · 

    • Merve İlke Herkesi Bekleriz...:)e-Bilgi
      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Edebi Sayıklamalar ( A.A.Diril ) 
      ‎...Geriye dönüp şöyle diyorum yaşama: Bir sevda çağlayanından kaymamışım ben. Dipsiz bir girdaba düşmüşüm; derinliklerinde güzel mercanların büyüttüğü deniz perisini bulacağımı sandığım bir girdaba düşmüşüm. Deniz atlarına binip mutluluğu kovalayacğımız düşüne kapılmışım. Ne zaman ki dipe varıp vurgun yedim, anladım ruhumun parçaland...ığını. Şimdi Kendi benliğimin koylarındayım. Sevdanın gelgitleri çekildiler başka okyanuslara. Hiçbir girdap uğramıyor sığındığım limana. Ve hiçbir dalga çarpmıyor artık yüreğimin kayalıklarına. En güleç günler yağıyor üstüme. Ben, günlerin tebessümünde yeniden geliyorum dünyaya...ALİ ASKER DİRİL ( Sevdiğim-2 )

      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Okan Öğrenci Portalı Şimdi de bedava IPAD zamanı :)
      http://www.saklisehir.com/ipad/?davetiye=26186sO6BWx

      18 saat önce · 

    • Emine Ilkutlu Yaratıcı en mükemmel şekilde yaşatmış !!!!!!
      18 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Ahmet Arıkan Tabiki rabbim işini bilir
      17 saat önce · 

    • LeyLa AydIn yemek yemyormu bu kurbaga hep o seklmi duryooo
      17 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Cem Kaplan vayy be...
      16 saat önce · 

    • Nevînn Arslann Erbas Ne müthis bi sahiplenme duygusu bu böyle ya.vallahi süperrr.
      16 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Emine Ilkutlu çok doğru o herşeyin en mükemmel en iyisini bilir
      16 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Efsane Rockçı Serpil Geri Döndü Arkadaşlar adımı beğenirmisiniz Yeni açtık sayfamızı destek olursanız Seviniriz ?♥
      16 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Hasan Fatih Şişli Etfal'de yoğun bakımda olan lösemi hastası 15 yaşındaki Emir için ACİL B Rh(+) trombosit nakillerine ihtiyaç var. Babası Fatih Polat: 0531 5080703 Arkadaşlar, durum çok ciddi. Hastanın babası ağlıyor, dün sadece tek bir gönüllü gelmiş. aile perişan halde. Lütfen yardımcı olalım. Teşekkürler
      sizde paylaşın belki gören olur hayati bir durum

      15 saat önce · 

    • Pınar Degirmenci Allah yardimcisi olsun..
      15 saat önce ·  ·  1 kişi

    • GöNüLDeN SeVeNLeR <===EN GÜZEL LAF SOKMA SANATI BU SAYFADA
      15 saat önce · 

    • GöNüLDeN SeVeNLeR <===EN GÜZEL LAF SOKMA SANATI BU SAYFADA
      15 saat önce · 

    • GöNüLDeN SeVeNLeR <===EN GÜZEL LAF SOKMA SANATI BU SAYFADA
      15 saat önce · 

    • GöNüLDeN SeVeNLeR <===EN GÜZEL LAF SOKMA SANATI BU SAYFADA
      15 saat önce · 

    • Poyraz Poyraz PoyrazBedir sonuçta yavrular dünyaya gelmesi için bir şekilde bir yerlerde taşınıyor Jawfish de ağzında taşıyor.gayet doğal..önemli olan nedeni..
      15 saat önce · 

    • Sabri Özdemir ilgınç
      15 saat önce · 

    • Her Gün Yeni Bir Bilgi yeni sayfamıza sizleri bekliyoruz arkadaşlar :)
      14 saat önce · 

    • Serkan Uysaloğlu KIBRISTAN SELAM ARKADAŞLAR
      13 saat önce · 

    • Meral Bakır iğrenç
      13 saat önce ·  ·  1 kişi

    • Gizem Su Irmak ekLeyemioRm ekLeyin fakat Efendi qibi Sohbet edeLim ♥ :)
      8 saat önce · 

    • DiLara Sewqi ekLeen yokmu bizide yhaa
      5 saat önce ·  ·  1 kişi

    • ŞiİRleR herkesi sayfamıza bekliyoruz akşamki konuğumuz yetenek sizsinizin arefi sormak istediğiniz bi soru varsa akşam 8 de sorularınızı bekliyoruz
      18 dakika önce · 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder