Arama

Custom Search

3 Mart 2012 Cumartesi

  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • kimoo :)

    • ay pardon bir dakika
      tık tık tık :))
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • hayırdır ?

    • kapıyı çaldım tanrı misafiri kabul edermisin
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • Tanrımı tanrı yok ALLAH var.
    • hüseyinin neyisin sen

    • :) arkadaşı yim da tanrı herkesin dininde yaratan dir bizi yaratan allah bunun felsefesine girmeyelim :) her defa karşıma biliyorsun da artık ekleyeyim de face gözüme gözüme sokmasın dedim kötü mü ettim
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • herdefa ne oluyo ordan aşağısını anlamadım :)

    • Yani zorla bunu ekle gibi birşey :) tanıyor olabileceğin kişiler varya her sayfa değiştirdiğim de karşımdasın birde beğenmelerı görünce karşımdasın ekleyeyim dedim erkek arkadaşın kızarmı diye düşündüm ama birşey yazmıyordu dayanamadım :)
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • evet ya erkek arkadaşım çok kızıyo tırsıyorum :D
    • ilgin için tşk ederim ama ben pek yabancıları eklemiyorum :)

    • Sen eklemiyeceksin kabul edeceksin :) Yabancı olarak görüyorsan özür dilerim rahatsız ettim ama yabancı değilim :) çok kıskanç galiba peki sen hüseyini nerden tanıyorsun
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • hüseyin bizim şirkete gelir arasıra muhabbet ederiz ordan tanıyorum istegni ıptal etmiştm oyüzdn öle dedm :)
    • senin yaş kaç ?

    • Himm bende bir arkadaşımın vasıtası ile tanıştım sevgilisi terk etmiş yanında oluyorum bu zor zamanlarında yaşımı neden sordun ki
  • Aydanur Araz
    28 Şubat
    Aydanur Araz
    • him anladım neyse sana iyi akşamlar kardeş.

    • Iyi akşamlar bu arada hüseyin le arkadaşlığım da bitti aramışsın sanırım ben kötü bir maksatla yaklaşmadım yalakalıkta yapmadım

Aydanur Araz yazıyor ...

İletilecek mesajları seç.
Silinecek mesajları seç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder